DEB

Full service in de praktijk


Wij werken veel met (semi)overheidsorganisaties en met non-profit bedrijven in met name het onderwijs en de gezondheidszorg. Je ziet dat daar banen onder druk staan. Dat betekent dat met minder mensen hetzelfde werk moet worden gedaan. Of bedrijven kiezen er niet meer voor om te investeren in bepaalde ondersteunende functies. Dat knelt. Dat hebben we in de afgelopen jaren steeds meer ervaren. De behoefte om jezelf neer te zetten, om te communiceren met je doelgroep, of om je te onderscheiden, verandert namelijk niet. Jezelf profileren wordt zelfs steeds belangrijker. Maar dit speelt natuurlijk niet alleen in deze sectoren. Kleine opdrachtgevers hebben vaak geen specialisten in huis en kiezen ervoor om specialisme in te kopen.

Om onze opdrachtgevers verder te helpen zijn we steeds meer zaken op gaan pakken. Zo zijn we langzaam uitgegroeid tot een ‘full service’ bureau. Dat houdt in dat we behalve de vormgeving eigenlijk ook alle andere stappen in een proces van idee tot eindproduct en verder op kunnen pakken. We begeleiden trajecten steeds vaker van A tot Z.

Hoe ziet een ‘full service’ traject eruit?
› Een opdrachtgever wil zichzelf lokaal op de kaart zetten.
› Met de tekstschrijver ontwikkelen we een concept voor een onderscheidende profilering.
› We werken het concept uit in verschillende vormen (persberichten, berichten, banners, folders, presentaties) en in verschillende kanalen (offline via traditionele media, online via social media).
› Voor de verschillende uitgaven regelen we: tekst, fotografie, vormgeving, druk, digitale en online vormgeving.
› We onderhouden het contact met de tekstschrijver, de fotograaf, de drukker en eventuele andere partijen.
› We zetten persberichten uit.
› We nemen contact op met de gemeente voor plaatsing van banners.
› We regelen ook het daadwerkelijk plaatsen van banners.
› De opdrachtgever ontvangt één rekening voor het hele traject.

Wil je weten wat wij voor jou organisatie kunnen betekenen bel ons 050 549 07 12 of stuur een berichtje.